Is het slim om nu nog een iPhone 5s te kopen?

Toegevoegd na 59 minuten:
i.v.m. software updates

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ten opzichte van wat? Een andere iPhone die nieuwer en duurder is, of een Androidtoestel?

Antwoorden (2)

Ik zou als ik jou was nu de nieuwe Iphone SE kopen. Bijna hetzelfde als de 5s maar sneller en goedkoper dan de 6. Gaat denk ik langer mee ivm updates.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zou gewoon nooit nog een Apple-toestel kopen, mijn 45-jarige ervaring in 1000-en bedrijven en bij kennissen legt een ten hemelschreiende houding van Apple ( een der rijkste bedrijven ter wereld! ) bloot ten opzichte van GARANTIE op apparaten.
Daarbij het weten ( zoek het zelf na ) hoe, waar, en door wie en voor welk loon die apparaten gemaakt worden, dat is walgelijk, aan elk apparaat kleeft dat, daarmee loop je dan op zak... Deert dat je niet, koop gerust een nieuw, en geef 2/3e van de betaalde prijs als zuivere winst aan Apple.... en laat de "makers" van het toestel dan maar verder kreperen in China...