Ik heb een Samsung GT-B5510 en ben verbonden met WIFI maar kan niet op internet. De apps die ik gedownload heb doen het wel. Hoe kan ik op internet?

internet heeft altijd gewerkt maar sinds een paar maanden kan ik geen webpagina's meer benaderen. De apps die via internet werken doen het wel. Deze vraag is een jaar geleden gesteld maar het antwoord is mij niet duidelijk. Roaming aanzetten werkt niet.

Weet jij het antwoord?

/2500

schijnbaar werkt je wifi dan wel gewoon als je andere apps wel werken ? in feite zijn alle apps bijv twitter of facebook ook browser achtige app die specifieke url adressen wat gestroomlijnd opzoeken dus als die werken werkt het internet gewoon. Maar waarschijnlijk heeft je standaard browser op de samsung een startpagina die niet meer klopt. hel legen van de internet cache de geschiedenis de favorieten etc en het opnieuw instellen van een startpagina kan helpen. bij GSM browsers blijft hij vaak tevergeefs zoeken naar een (start of voor ingesteld favoriet) pagina die er niet meer is het opnieuw instellen kan helpen als dat niet help kan je de browser wellicht verwijderen de gsm even uit zetten daarna weer aan en de browser opnieuw installeren probeer desnoods een andere browser (als die er al is) ik ben niet zo bekend met android Toegevoegd na 5 minuten: als je pc eventueel gekoppeld en gesync wordt via b google chrome en je hebt daar niet standaard google.com of nl op standaard kan het zijn dat de samsung diezelfde pagina ook als standaard startpagina wil maar als deze niet geschikt is voor gsm dan loopt ie waarschijnlijk daar op vast stel eventueel op je pc en andere simpele startpagina in leeg de cache en geschiedenis op zowel en pc als de samsung en laat de nieuwe start pagina op de pc in en probeer daarna de samsung

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100