lol ^^
De 'Big red button' applicatie. Al je grappen worden beter als er een drumslag volgt!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als je gebruik maakt van de trein is "trein" een absolute aanrader, altijd up to date reisinfo, zeer gebruiksvriendelijk, makkelijk reizen plannen en vooral erg snel! De 2,39 euro zeker waard

verder gratis apps:

hyves, nimbuzz, twitterrific (in de categorie sociale netwerken)

nu.nl, nos teletekst, wikiamo, quickpedia (in de categorie nieuws en "dat zoeken we op")

remote, shapewriter, easywriter (in de categorie handig) waarbij ik moet opmerken dat ik bij shapewriter wacht op de update voor het nederlands, maar heb het vast gedownload omdat het nu gratis is...

tenslotte in de categorie leuk: iMaffia, Lux touch (risk), topple, scribble, Ocarina (79 cent, wel erg leuk!!!), minipiano, free drumpad
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik weet niet of het er al op staat maar anders moet je zowieso ''Dactyl'' hebben. zeer verslavend
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De beste zijn gratis

Buienradar
Nu.nl
Teletekst
Wikiamo
GoogleEarth