ik wil mijn iphone 4 updaten maar als ik naar software-update ga staat er: 7.2.1 is up to date hoe kan ik dan verder update want dat staat er al lang?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K

Antwoorden (2)

voor een iphone 4 is geen update meer beschikbaar IOS 7 is dus de hoogste versie voor je iphone
capthavoc
8 jaar geleden
zoals capthavoc al aangaf is de iphone "outdated". dit betekent dat je iphone nooit meer updates zal ontvangen. dit komt omdat de iphone 4 door apple niet meer ondersteund wordt. 4s wordt bijvoorbeeld wel ondersteund en draait nu ios 9.