hoe zet je een iphone 4s aan zonder aan en uit knop?

ik heb een iphone 4s en die valt soms uit. nou is mijn uit en aan knop stuk gegaan en gaat mijn telefoon niet meer aan. hem gewoon in de lader doen werkt niet!
de vorige keer ben ik bij een maker geweest en die heeft hem wel aangekregen, hoe weet ik niet.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

gewoon de homeknop gebruiken of hem snel in de lader stoppen