Hoe mijn telefoon kabel verlengen ?

Woon in een appartement maar heb het IRSA punt er af gesloopt omdat ik hem wil verlengen. Hoe moet ik hem verlengen.

De volgende draden komen uit de muur:

Zwart - koper
Wit - koper
Rood - koper
blauw - koper
grijs - koper

Dikkere grijze draad.

Ik weet dat ze zeggen dat kpn langs moet komen, maar ga het zelf doen.

Zwart - koper
Wit - koper

Waren aangesloten op het IRSA punt. Maar werlke kabel moet ik gebruiken en hoe kan ik het beste door verbinden !?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
2.3K
jc54
8 jaar geleden
Stekkerdoos terug plaatsen en verlengsnoer kopen.
https://www.gamma.nl/assortiment/elro-telefoonhaspel-te415s-15-meter/p/B448607

Antwoorden (1)

Er is 1 aderpaar actief (oftewel 2 draden) daar zit jouw aansluiting op. Het is een kwestie van uitproberen welke het zijn.

Deze kan je bijv met knijpkous vastmaken aan jouw nieuwe kabels vanuit het IsRa punt. Echter, is de afstand hiervan van invloed op jouw internetsnelheid met een maximale afstand van 3 meter (daarboven gaat jouw internetverbinding haperen).

Bron: Heb zelf bij internetprovider (ISP) gewerkt.