Wat is het verschil tussen BlackBerry Curve 8520 en BlackBerry Bold 9700?

Toegevoegd na 8 minuten:
en de BlackBerry Bold 9780.

13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grootste verschil is de naam! Niet dat je er wat aan hebt, maar oké..

Het beste antwoord

BlackBerry is BlackBerry, je kan op alle drie de telefoons pingen, audi afspelen etc.

De grootste verschillen:
- BlackBerry Curve 8520:
Oudste van de drie qua model, heeft 256MB intern Flash geheugen, uit te breiden met MicroSD kaartje
2 megapixel camera

- BlackBerry Bold 9700:
Nieuwer dan de 8520, ook deze heeft 256MB intern Flash geheugen, ook uit te breiden met een kaartje
3.2 megapixel camera

- BlackBerry Bold 9780:
Qua design hetzelfde als de 9700, maar qua specificaties draait deze op BlackBerry OS 6.0 (ipv 5.0 op de 9700) en heeft deze 512MB intern Flash geheugen, ook uit te breiden met een kaartje
Deze heeft verder 5.0 megapixel camera

Als je voor een nieuw toestel gaat, zou ik voor de 9780 gaan!

Toegevoegd na 16 seconden:
audi = audio
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

9780 heeft hsdpa en umts (sneller internet evt geschikt om televisie te kijken) tevens iets nieuwere versie bluetooth!

Beeldscherm is iets (mm) kleiner maar resolutie is groter wat handig is aangezien de camera betere foto's neemt (5 megapixel ipv 2) en ook de videocamera kan iets meer aan!

Standby tijd en gesprekstijd is beter/langer dan de 8250 en als klap op de vuurpijl heeft de 9780 ook nog ingebouwde gps!

Enige verschil in voordeel 8520 is het gewicht 30gram!

Al met al is 9780 een sneller completer toestel waar je betere foto's maakt + Gps maakt het ivm navigatie in combinatie google maps een makkelijke beslissing! Al is de vergelijking een beetje schuin aangezien de 8520 uit 2009 is en de 9780 uit 2010!

Succes met kiezen ik ben al jaren tevreden met BB!!!