zwarte dingen op galaxy s3 scherm wat is dat?

Als ik internet browserbopstart en ga surfen op internet, nietbaltijd maar soms , dan komen van die zwarte vierkante dingen op me scherm wat is dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dat is niet goed, zo zou het toestel niet moeten werken. Ik zou aanbevelen om toch langs de verkoper / verkooppunt te gaan om dit op te lossen. Dit kan zowel een fysieke error zijn in het scherm, als een software probleem.