De Samsung Star Wifi heeft een hoge beoordeling op Kieskeurig. De Samsung Star ook met meer dan 100 beoordelingen. Die heeft dezelfde specificaties (op wifi na).

De Genoa is nog niet beoordeeld daar.

Toegevoegd na 36 minuten:
Wat vindt je belangrijk?

De verschillen zitten met name in de camera (Star is beter), geheugen (groter bij Star), scherm (32 MB Genoa, 50 MB Star), Accu (Star gaat veel langer mee).

Toegevoegd na 1 uur:
Vanwege de specificaties zou ik de Samsung Star Wifi nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Star Wifi, heeft ten opzichte van de Genoa een betere camera, zoals deze al aangeeft Wifi. En een iets groter scherm. Dus ik zou voor de Star Wifi gaan.
Op onderstaande link staan ze beiden naast elkaar.
Succes