kan het dat als je je blackberry geupdatet hebt je minder geheugen heby?

Ik heb mijn blackberry bold 9700 geupdatet maar ik kan nu maar 14 foto's maken en heb niet een heel raar groot progamma ofzo..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dit is inderdaad goed mogelijk; vaak nemen nieuwe versies meer geheugen in dan de vorige (soms ook minder; dit is verschillend) . Gebruik je een SD-kaart? Zet foto's, video's muziek, enz. allemaal daarop.
Je hebt misschien niet één grote app, maar misschien wel veel kleinere?

Toegevoegd na 1 minuut:
Lees het artikel in de bron eens.