kan ik in galaxy 3s van somsung de irritante geluidjes uitzetten als de batterij opgeladen is ?

als de batterij opgladen is geeft het een melding met geluid dit gepiep irriteert mij mateloos en ik wil het uitzetten ..
maar ik kan nergens in het menu vinden hoe (als ) dit kan

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Ik heb ook een S3 en ik kan het ook niet vinden. Maar ik heb er geen last van want ik heb snachts de telefoon aan de lader en dan het geluid van de telefoon uit. Dan doet de wekker het wel, maar alle andere geluiden (waaronder de batterij) zijn uit. Ik heb dit topic gevonden op het Android forum. Daarin vraagt iemand dat al in 2013. Maar behalve rooten is er vanuit de telefoon zelf geen optie voor. Wel staat er iets verderop dat iemand daar een app voor gedownload heeft. http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s-iii/45725-geluid-bij-laden-en-accu-vol-uitzetten.html
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
had je ook als antwoord mogen geven hoor :-)
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Dat zal ik dan alsnog doen ;-)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
scoor je wsseen punt voor het antwoord een voor een duimpje en wss de punten c=voor beste antwoord :-)

Antwoorden (1)

Ik heb ook een S3 en ik kan het ook niet vinden. Maar ik heb er geen last van want ik heb snachts de telefoon aan de lader en dan het geluid van de telefoon uit. Dan doet de wekker het wel, maar alle andere geluiden (waaronder de batterij) zijn uit.

Ik heb dit topic gevonden op het Android forum. Daarin vraagt iemand dat al in 2013. Maar behalve rooten is er vanuit de telefoon zelf geen optie voor. Wel staat er iets verderop dat iemand daar een app voor gedownload heeft.