Ik zou het niet doen.
De processor is trager, en je kunt bijna geen apps gebruiken omdat hij zo oud.
Ook grote kans op crashen en traagheid bij internet en apps (merk ik bij mijn ipod touch 2de generatie).
11 jaar geleden
NEEEEEEE.
Hou het minimaal bij een iphone 3gs

Toegevoegd na 1 minuut:
Veel apps kun je niet meer downloaden uit de app store, je kan de software niet updaten en hij is heel traag
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De mobiele telefoon wereld draait snel en een Iphone van de eerste generatie lijkt al behoorlijk verouderd in vergelijking met de huidige telefoons. Wil je perse een Iphone tegen een lage prijs, dan is een Iphone 1 te overwegen, maar beter spaar je door voor een 4 of4s. Pas in het laatste model (de 4s) is de snelheid redelijk en zijn film en videocamera van een zeer acceptabel niveau. Heb je daar het geld niet voor, dan zou ik persoonlijk uitkijken naar een nieuw toestel dat goedkoper is dan een Iphone. De Aldi (niet lachen) heeft een aardig Android toestel voor 99 euro en simlockvrij. Dan heb je een nieuw toestel, dat gewoon prima werkt. Op verjaardagen klinkt het misschien niet sexy om te zeggen dat je een toestel van de Aldi hebt, maar als je je daar overheen zet is het een prima keuze.
paulus811
11 jaar geleden
Nee.

De hardware is dusdanig verouderd dat veel apps niet meer geïnstalleerd kunnen worden. Ten tweede is ondersteuning beëindigd door Apple voor de iPhone 1e generatie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het grootste verschil tussen de iPhone 3gs en de iPhone 4 is 32bit tegen 64bit. Dat maakt de 3gs wat trager.
Maar de iPhone 3gs blijft een prima toestel.