Welke gegevens worden er gewist wanneer je je Iphone wist via 'Zoek Mijn Iphone'?

Verschillende sites laten weten dat je gegevens gewist worden wanneer je je Iphone wist via de 'Zoek Mijn Iphone' functie. Het is mij onduidelijk welke gegevens; ik kan dit ook niet vinden. Worden al je Apps verwijderd (ook Watsapp bijvoorbeeld)? En je sms-berichten?

Bij voorbaat dank,

ədoɔsopıəๅɐʞ

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

-Je telefoon terug naar de fabrieksinstellingen gebracht word.
Dit houd in:
Alle apps, contacten, emails, berichten, gegevens enz. worden verwijderd.
-De iPhone word geblokkeerd met je Apple ID en kan alleen gedeblokeerd worden met het wachtwoord van jou Apple ID. (Hier is geen omweg voor net als bij Android, zonder wachtwoord is de iPhone compleet onbruikbaar)
-Tot slot kan je de locatie van je iPhone niet meer terugvinden, dus als je erzeker van bent dat je je iPhone niet meer terug gaat vinden kan je deze functie gebruiken.
Als je telefoon gestolen is en je hebt de locatie moet je zsm naar de politie met deze gegevens, zodra je de iPhone verwijderd is de locatie dus ook weg.
Blokkeer ook de sim kaart ook alleen als je de iPhone niet terug kan krijgen omdat je anders weer de locatie niet kan zien.