Welke provider kan ik het beste kiezen om een iphone 4s abonnenement te bestellen?

het liefst het goedkoopste maar dan moet het wel allemaal goed zijn..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

T-mobile is uitstekend. Maar je kan het best even op studentmobiel.nl kijken en links bovenaan het kopje 'toestel met abbonement' aanklikken.
Dan kan je alle abbonementen bekijken die er beschikbaar zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles is goed behalve t-mobile, schandalig traag internet en op veel plekken geen bereik. Sizz heeft op dit moment goede aanbiedingen, goedkoper en een kwalitatief goede provider.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
t-mobile is geloof ik een van de goedkoopste. Dan het abonnement Ismart.