Samsung Galaxy Core blijft hangen in opstartscherm. Hoe moet ik dit oplossen?

Mijn telefoon (Samsung Galaxy Core ) viel uit vanwege een lege batterij.Toen ik hem even aan de lading zette en hem probeerde op te starten, bleef hij de hele tijd (de hele dag) hangen bij het Samsung logo dat je te zien krijgt als je hem opstart. Batterij er al uit gehaald maar dit werkt niet.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
2.2K

Antwoorden (1)

Je zou de batterij er nogmaals uit kunnen halen en ook de SIM-kaart. Maak beide dan goed schoon met een geschikt doekje (een klein beetje vochtig mag, maar niet te erg). Vervolgens stop je beiden er weer op de juiste manier in en probeer je het nogmaals. Als dit nog steeds niet werkt, zou de fout kunnen liggen bij het moederbord. Hier kun jij zelf niet zo veel aan doen. Je zou dan contact moeten opnemen met een medewerker van Samsung (zij hebben een gratis live chat) en zij vertellen jou dan de opties. Meestal zul je naar het dichtstbijzijnde Samsung Service Center moeten gaan en hier kunnen ze het probleem met jou telefoon hoogstwaarschijnlijk oplossen.