Hoe sla je app-spelletjes van de mobiel op bij het wisselen van telefoon?

Veel app-spelletjes zijn telefoon gebonden, heel enkel een paar zaken, zoals aankopen gekoppeld aan een Google account.

Maar als je dan van telefoon wisselt is alle saved data weg. Is er een manier om deze opgeslagen informatie mee te nemen naar een nieuwe telefoon, of moet je toch opnieuw beginnen?

Een specifiekere toevoeging, het gaat mij dus om het spelletje Plants vs. Zombies 2 op een Android toestel.

8 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Antwoorden (1)

Hallo Wilkers,

Dit kunt u doen door de app op uw nieuwe toestel te installeren en uw telefoon te synchroniseren met uw Google-Play account waarmee u ooit aankopen heeft gedaan. In de meeste gevallen herstellen de aankopen vanzelf, maar in sommige apps heeft u een Herstel optie voor de In-App Purchases.