welke provider moet ik kiezen bij het nummerbehoud?

ik heb op dit moment een kruidvat prepaid simkaart maar ik wil overstappen naar een tele2 abbonoment. bij het nummerbehoud van tele2 moet je je oude provider invullen maar kruitvad mobiel staat er niet tussen. moet ik dan kpn mobiel gebruiken aangezien kruitvad mobiel via het netwerk van kpn gaat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Tele 2 zou kunnen werken maar voor dit soort specifieke vragen kan je beter even de tele2-klantenservice bellen. Je kunt ze bereiken op 020 - 754 4444
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarom een minnetje bij dit prima antwoord?
Motiveren van een min zou verplicht moeten zijn!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Krijg op al mijn reacties een minnetje, blijkbaar iemand op goeievraag die vind dat ik veel minnetjes verdien. Niet echt stimulerend
criseyde
9 jaar geleden
van mij een plusje als compensatie.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
:)
Bordensteker
9 jaar geleden
Dit lijkt mij typisch een vraag waar je niet dichter bij een precies antwoord kunt komen. Je kunt moeilijk namens de vraagsteller zelf bij Tele2 gaan informeren.
Dus ik vind het een goed antwoord. Plus. Je moet hier het krijgen van onbeargumenteerde minnen een beetje op de koop toe nemen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor de steun, het was niet mijn beste antwoord ooit maar er waren nog geen reacties en leek mijn dat ik hem ermee kon helpen.