Naar wie belde degene met de eerste telefoon?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar degene die de tweede telefoon heeft en opneemt... Aan één telefoon heb je niet genoeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat was een groot probleem. Daarom is de tweede telefoon uitgevonden. Dat bleek ook een stuk eenvoudiger te zijn dan de eerste telefoon.

Het beste antwoord

De Schotse uitvinder Alexander Graham Bell heeft een succesvol experiment met zijn
telefoon. Hij spreekt tegen zijn assistent Thomas A. Watson, de magische woorden,
“Mr. Watson, come here, I want to see you”.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jammer dat er weer een minkukel actief is vanavond.
Lijkt mij een prima antwoord. Er zijn meerdere uitvinders ongeveer gelijktijdig bezig geweest met de uitvinding van de telefoon, maar de de uitvinder die officieel als uitvinder van de telefoon wordt genoemd is toch echt Alexander Graham Bell. Hij zal vast eerstens twee telefoons hebben uitgevonden en eerst naar zichzelf gebeld hebben, maar naar zijn assistent lijkt me een logische vervolgstap. Dikke plus voor je antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi citaat hierboven over Alexander Graham Bell, de uitvinder van de telefoon. Hij vond dus niet één telefoon uit, maar twee. Te vergelijken met twee blikjes die je met elkaar verbind met een nylondraad. Daarmee kun je elkaar verstaan. Een blikje is daarvoor niet genoeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je 1 telefoon uitvindt,is de 2e geen uitvinding meer,maar een duplicaat.Plusje Menno!