Kan ik een internet-abbonoment afsluiten, maar dat ik dan wel opwaardeer met een beltegoed bon?

Ik wil binnen kort een nieuwe telefoon. Ik heb tot nu toe alleen maar prepaid pakketten gehad. Nu wil ik een keer abonnoment.
Maar ik wil mijn beltegoed niet via een abonnoment maar gewoon opwaarderen met een beltegoed bon die je gewoon bij de HEMA ofso kunt kopen.
Ik wil wel internet op mijn telefoon. Zo goedkoop mogelijk. Weet iemand waar dit kan en hoe dit zit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Je kunt niet beide nemen.. 'T is OF een abonnement, OF een prepaid-simkaart. Kijk even op www.telecomvergelijker.nl voor een abonnement dat bij jou past. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan in dit geval het beste gewoon vodafone prepaid nemen.
Daar kan je vanaf 9,50 per maand internet op je mobiel aansluiten en toch zelf het geld opwaarderen.

Als je toch liever een abonnement wilt, kan ik je Ben.nl aanbevelen.nl
Alleen betaal je daar dus via automatische incasso.