Hoe komt het dat ik soms een sms pas na ruim 1 dag ontvang?

Ik kreeg vanochtend (zondag)om 6.45 u een sms die vrijdagnacht om 2.00 u was verzonden..
Ik heb een LG Chocolate..provider is Hi..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Dit ligt aan de snelheid waarmee je provider het sms-verkeer kan behandelen. Tijdens de overgang van oud naar nieuw breiden providers de capaciteit dan ook uit, zodat alle berichten tijdig kunnen worden afgeleverd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja okay...maar dit is toch niet normaal?
en bij mijn weten was er op 17 april toch niks bizonders aan de hand...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, dat is niet normaal! Je provider kan op die dag ook gewoon een technisch probleem hebben gekend, waardoor sms'jes enige tijd later werden afgeleverd. Het kan ook soms zijn dat je gsm weergeeft dat je een bericht op een bepaald uur hebt ontvangen, maar dit in werkelijkheid niet zo is. Bijvoorbeeld: je ontvangt een sms'je om kwart na 4 en je gsm geeft weer dat je het om kwart na 6 ontving.