Ik krijg steeds deze reclame op mijn mobiel, wat kan ik hier aan doen?

Ik krijg de laatste tijd deze reclame dagelijks op mijn samsung galaxy s4. Ik vind dit erg vervelend. Wat kan ik hier aan doen? Even ter info:
Ik heb de nieuwste versie op mijn mobiel, lolipol 5.0.1
Ik weet niet of dit ook van belang is maar ik heb een abbo bij Tele2

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
2.5K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
AdBlock installeren

Antwoorden (1)

Je dient altijd bewust zijn WAT een applicatie precies doet en mag/kan met jouw telefoon/tablet (=machtigingen). Lees voor het installeren ook altijd even de opmerkingen bij een applicatie in de Google Play Store.

Waarschijnlijk komt dit door een applicatie die spam op je telefoon zet.
Kijk alle applicatie op je telefoon na en verwijder verdachte applicaties die de verkeerde rechten gebruiken.