Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik al overstappen van provider, 1 maand voordat mijn huidige contract verlopen is?

Op 6 juni 2015 verloopt mijn t mobile contract. Alleen zag ik deze maand een goede deal bij tele2. Is het nu al mogelijk om over te stappen of moet ik wachten ™ 6 juni voor dat ik naar een andere provider mag gaan?

Groetjes

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
capthavoc
10 jaar geleden
je hebt meestal een maand opzeg termijn dus het is nu de tijd om jecontract te beeindigen maar vrees dat als die aanbieding er volgende maand niet meer is dat je dan 1 maand extra betaald. vraag is ook even of je het toestel mag houden of dat er nog een afkoop som is ?
en is die andere deal ook met phone??
Wellicht kan je door verkoop van dat oude toestel de extra kosten er weer uit halen ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt voor je reactie!
wat bedoel je met 'vrees dat als die aanbieding er volgende maand niet meer is dat je dan 1 maand extra betaald' ?
Dat ik 1 maand voor niks betaal of? Ik mag mijn mobiel houden en de andere deal is ook met telefoon. :) Groetjes

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Als je nummerbehoud wilt zal dat niet lukken door tegenwerking van je huidige provider die zijn geld wil zien en zich houdt aan de opzegtermijn en het nummer niet vrijgeeft. Maar als je een ander nummer krijgt kun je rustig 2 nummers naast elkaar hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
capthavoc
10 jaar geleden
Dat is het enige nadeel/struikelblok , geen nummer behoud.
En dus misschien al je internet beveiliging accounts wachtwoord vergeten optie veiligheidsvragen sms bevestiging ander nummer invoeren en bevestigen op oude nummer ?
en vergeet je belasting/digid niet ;) de moeite wel waard denk ik.
en denk ik beter ook, let op dat je goed het oude contract opzegt.
laat het niet "per ongeluk" stilzwijgend verlengen. Of eventueel kan je het nog als sim only ( is een abbo !! ) gebruiken in een je oude toestel.
heb je toestel behoud ??? afkoopsom?
Het ligt er helemaal aan wat voor provider en contract je hebt. Dus je moet even op de site van jouw provider kijken en dan kijken welk contract jij hebt. Daar kun je het vanzelf zien :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing