Waar is de simkaartverstrekker bang voor?

Ik heb voor mijn moeder een SIM-only abonnementje aangevraagd. Ze belt zelden mobiel, heeft een verifieerbare bankrekening en is een brave senior-burger.

Op de aanvraag heb ik per ongeluk niet al haar voorletters (maar alleen de eerste) en ook het verkeerde geboortejaar ingevuld. Ze werd per ongeluk een jaartje jonger.

Het bezorgmannetje van de SIMkaart is onverrichterzake naar huis weergekeerd, want 'de gegevens waren niet in orde', het klopte niet met haar paspoort.

Waar zijn ze bang voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook KPN ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, Ben! Mijn ouders overwegen nu om alsnog kluizenaar en digibeet te worden ;-)

Het beste antwoord

Waarschijnlijk voor de consequenties voor hemzelf mocht er ooit iets fout gaan. Ik denk dat zijn baas hem op het hart gedrukt heeft de gegevens goed te controleren en veel mensen durven geen beslissingen te nemen die buiten hun takenpakket vallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als de gegevens niet correct zijn, dan kan de overeenkomst in het geval van een conflict ongeldig worden verklaard. Met name is daarbij van belang bij het bepalen of de contractant wel of niet partij is in het geval van een conflict.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou, ik zou voor een andere provider kiezen .

de reden is ,dat ze problemen willen voorkomen .

moeder belt niet veel zeg je ,misschien dat iemand anders voor €600,-wegbelt.

dan zeg jij bv dat het niet jullie abonnement is omdat niet de volledige naam aangegeven is.

dat soort dingen begrijp ik wel,al zou ik in eerste instantie eventjes kwaad worden als die koerier weer weg gaat.