Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat betekent het wifi tekentje met 4G erboven bij mijn Samsung S5+ in beeld?

Zie foto voor het exacte tekentje.. het stond vanmorgen opeens op mijn telefoon.. persoonlijke Hotspot staat uit..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
12.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zie handleiding pagina 25:
http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201412/20141217112731406/SM-G900F_UM_Open_Lollipop_Dut_Rev.1.0_141217.pdf
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt, maar vind het wel raar dat er dan 2x die pijltjes omhoog en omlaag staan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Up en down stream?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Heb je toevallig een update gehad??

De eerste 4G teken ben ik niet mee bekend, maar ik zou zeggen dat het betekend dat je verbinding hebt met een Wi-fi netwerk.

De tweede 4G teken met de pijltjes geeft aan dat je verbonden bent met een 4G netwerk.

De pijltjes hebben een betekenis, namelijk:
Pijltje omhoog = Upload
Pijltje omlaag = Download

Mocht je niets downloaden/uploaden dan zullen de pijltjes grijs kleuren.
Mocht de telefoon iets aan het downloaden/uploaden zijn, dan zullen desbetreffende pijltjes gaan knipperen/oplichten om aan te geven dat het netwerk gebruikt wordt.
Met andere woorden, 4G betekend dat je verbonden bent met 4G netwerk, en de pijltjes geven aan of het netwerk op dat moment gebruikt wordt of dat het alleen verbonden is.

Toegevoegd na 8 minuten:
UPDATE:

Het eerste teken ben ik ook achter gekomen..
Dit betekend dat je telefoon een zogenaamde "Download Booster" aan heeft staan, en dat je wi-fi gecombineerd wordt met je 4g netwerk om zo de download nog sneller te downloaden.

Ik hoop dat ik je een beetje verder heb geholpen :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding