Is het mogelijk om je bestanden van je ouwe mobiel naar je nieuwe mobiel te overzetten en zo wel hoe?

Ik heb een nieuwe toestel gekregen met dezelfde telnummer maar wel met een andere kaart. Mijn ouwe kaart is nu geblokeerd omdat ik de nieuwe heb geactiveerd. Kan ik nog mijn bestanden filmpjes,fotos, downloaden van mijn ouwe mobiel naar mijn nieuwe verplaatsen of kan dat niet meer?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat voor toestel is het?!?!?!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Samsung galaxy note 2 en de nieuwe is Samsung galaxy note 4
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Google brengt me hier: http://www.samsung.com/us/smart-switch/ . Klik daar op "I AM SWITCHING FROM
AN ANDROID SMARTPHONE", en ze laten je zien hoe het werkt. Ik kan je verder geen sluitend antwoord geven want ik heb geen android, daarom geen antwoord, maar het ziet er betrouwbaar uit :) Succes.

Antwoorden (2)

waarschijnlijk kan je de bestanden op je laptop/computer zetten en dan opslaan.
dan moet je het nieuwe mobieltje ook eraan koppelen en sla je het bestand daarin op.
het heeft het zelfde effect als een usb stick.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt in by Google play apps downlo a den om dit over te zetten. Deze kan dan alle contacten, berichten , bepaalde apps, wallpapers en muziek overzetten, etc.
het licht er klein beetje aan welk merk telefoon je hebt. Ik heb een HTC en deze heeft het programma er al in zitten, maar dit is ook te downloaded in de app store. Samsung heeft hier ook een app voor.
Ik zou gewoon zoeken op merk naam van je telefoon en dan kijken welk programma daarvoor is.
je moet dan dat zelfde programma op je oude installeren en de apps doen de rest.
Misschien is het raadzaam om alles ook op een computer te zetten.
Dit is vaak simpel te doen Door middel van een sub datababel aan te sluiten op je pa.
En dan bij computer kijken. Daar staat als extra apparaat je telefoon. NJ u kun je met verkenner de inhoud van je telefoon naar je computer back upper.