Hoe kom ik aan een unlockcode voor mijn mobiel 'Alcatel OT-C552'?

Na langer dan een maand te hebben gewacht, bericht van Vodafone ontvangen dat er geen unlockcode beschikbaar is voor mijn Alcatel OT-C552. De GSM moet voor 'nader onderzoek' aangetekend worden opgestuurd, zodat de orginele software weer geïnstalleerd kan worden. Dit alles is mij te omslachtig, ik ben al mijn data kwijt en ik ben niet van plan extra kosten te maken voor een unlockcode, die (na 1 jaar) gratis door Vodafone zou moeten worden verstrekt.

14 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

ga gewoon naar een turkse mobiele winkel in de stad, ik woon in apeldoorn en er zitten 2 turkse mobielzaken, en die gasten kunnen alles...alles op het gebied van je gsm.

Toegevoegd na 44 seconden:
en je ben misschien hooguit een tientje kwijt, scheelt je een hoop gedoe, + je krijgt garantie!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de meeste markten en bij telefoonwinkels kunnen ze dat ook voor je doen, wat het kost weet ik niet.