Hoe kan ik zien of er iets in de achtergrond download op mijn Iphone?

Ik zat net een spel te spelen en toen kwam er een balkje met; ''Downloaden niet mogelijk wilt u het opnieuw proberen?'' Ik klikte op opnieuw om te kijken wat er kwam maar er kwam niks.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Het kan dat het spel data aan het downloaden was, en dat mislukte. Als een app data download, dan moet die dat aangeven. Dus ga er maar van uit dat er niks gedownloadt word.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dus is het geen virus of iets dergelijks?