Hoe kan ik mijn samsung telefoon weer helemaal laten opstarten als hij blijft hangen bij het opstarten?

Ik heb een samsung galaxy Y S5360 en mijn telefoon blijft hangen bij het opstarten. Ik heb bovenaan de volumeknop gedrukt, de menuknop ingedrukt en ook de startknop. De startknop heb ik losgelaten toen het samsung logo tevoorschijn kwam en daarna heb ik de andere knoppen ook losgelaten. Ik denk dat ik toen in recovery ben gekomen. Ik heb op wipe data/factory reset gedrukt. Toen kwam er dit in beeld:

Android system recovery
Confirm wipe of all use
THIS CAN NOT BE UNDON
No
Yes -- delete all user
No

Ik heb geklikt op yes. Vervolgens kreeg ik weer het android system recovery scherm. Toen heb ik gedrukt op reboot system now. Ik kreeg heel kort een blauwe tekst in beeld en vervolgens start mijn telefoon automatisch weer op, maar dan blijft hij weer hangen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn telefoon weer aan gaat? Alvast heel erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
2.4K

Antwoorden (2)

Je kan proberen om de aan / uit knop 8 - 10 seconden lang in te houden en als het goed is start 'ie dan opnieuw op.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien is de bios (de opstart software) van je telefoon beschadigd. Dit kun je er misschien nog via de computer opzetten. Ik heb dit ook gehad met mijn oude telefoon. Als dat niet lukt, is er jammer genoeg niets meer aan te doen.