waarom kan ik geen 0909 nummer bellen met mijn mobiel?

wil soms meedoen aan prijsvraag maar heb geen vaste telefoonaansluiting.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
5.5K

Het beste antwoord

Dat kan alleen aan je abonnement liggen. Met de telefoon van mijn werk kan ik die nummers ook niet bellen omdat mijn werkgever die geblokkeerd heeft. Als je met je eigen telefoon belt kan je provider die deblokkeren. Je moet ze dan wel even bellen en de zaak uitleggen. Zie het voorbeeld in de link (al gaat het daar om precies het omgekeerde, maar dat maakt vast niet uit).