Kan ik mijn foto's zelf in mappen zetten op een android telefoon?

Ik wil mijn foto's zelf kunnen sorteren in mappen maar hoe moet dat? Is daar een app voor ofzoiets?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Antwoorden (3)

Ja, dat kan met de volgende apps: QuickPic of ES File Explorer. Eerst genoemde is makkelijker voor gebruik, dus deze zo ik je aanraden. Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja dat kan. Zelfs zonder app. Dat kan namelijk via de al voor geinstallerde app ''mijn bestanden''.

Daarnaast zijn er ook allerlei apps die je kunt downloaden o.a. ES File Explorer File Manager. Kijk maar eens in de play store en zoek eens op File Manager. Je krijgt dan legio apps te zien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
via mijn bestanden moet je alles 1 voor 1 doen, dat is heel omslachtig
Ook TotalCommander uit de playstore is zo'n handige tool.