Waarom laadt mijn iphone niet met de stekker op?

Sinds vorige week laadt mijn Iphone 4s niet meer op als deze aan de stekker ligt. Ondertussen al een tweede stekker aangeschaft maar helaas hielp het niet. Raar genoeg wel als ik 'm aansluit op de Xbox of laptop.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad maar bij mij hielp de aanschaf van een nieuwe stekker wel.
capthavoc
9 jaar geleden
Kijk ook even naar je aansluiting op de iphone desnoods even uitblazen met een spuitbus met lucht wil wel eens helpen

Antwoorden (1)

Mijn vriendin heeft dat ook gehad. Ze heeft het snoer vervangen door een nieuwwe, maar het 'kopstuk' het witte, waar de USB aansluiting in moet, bewaard.
Misschien is het snoer of het witte gedeelte stuk. Vervang het, en anders ligt het aan je batterij.
Ga dan naar de telefoonwinkel.