Hoe kan ik instellen dat tijdens het bellen het beeldscherm van mijn samsung galaxy ace style niet uitvalt?

Als ik bel met mijn Samsung Galaxy Ace style, dan valt het scherm na ongeveer 5 seconden uit. Als ik de oproep weg wil drukken na mijn gesprek, dan gaat dat niet want ik krijg het scherm heel moeilijk ontgrendeld. En als ik met de klantenservice wil bellen, en ik moet cijfers intoetsen, gaat dat dus ook bijna niet. Hoe kan ik dit oplossen?

Ik heb hier iets gelezen over een nabijheidssensor, maar dit staat niet op deze telefoon.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ga naar settings. Daarna ga je naar display. Je zult daar screen time zien. Druk daar en kies hoelang je wilt dat hij automatisch dicht gaat.
Dit is hoe je bij mij samsung s2 het doet. Het is vast het zelfde.
Gebuurt dit alleen tijdens het bellen? Zo ja dan ligt het aan de nabijheidssensor