Hoe vind ik het IP adres van mijn samsung galaxy s4 mini?

Er staat dat het IP adres 'niet beschikbaar' is. Wat doe ik hieraan?

Het toestel is nieuw, dit is de eerste keer dat ik hem gebruik

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Het beste antwoord

Dat IP-adres wordt vanzelf door de router toegewezen als jij gebruik maakt van het netwerk. Dus: aanmelden op het netwerk, wachtwoord invoeren en dan krijg je vanzelf een IP-adres.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Aanmelden op het netwerk gaat dus niet; we hebben MAC beveiliging en om mijn toestel toe te voegen moet ik mijn IP en MAC adres invoeren
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
IP-adres toevoegen hoeft niet met een MAC-filter. Je moet alleen je MAC-adres toevoegen. Heb je wel DHCP?