Ik heb maandag (2e pinksterdag) een nieuwe telefoon gekocht via vodafone.nl. Het zou 1 werkdag duren, en is er nog niet.

Wanneer zal hij ongeveer komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Het had er dan vandaag al moeten zijn, als het morgen nog niet met de post komt zou ik contact opnemen met Vodafone!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien wordt hier bedoeld een levertijd van 1 werkdag na het ontvangen van het geld. Je zou even moeten controleren of het geld overgemaakt is en zo ja, wanneer!