Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wel ontvangstbevestiging gekregen, maar ontvanger krijgt sms toch niet? hoe kan dit? ligt dit aan mijn telefoon of aan die van de ontvanger?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
900

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dit ligt waarschijnlijk aan één van jullie providers, in ieder geval niet aan een telefoon.
Misschien is er een probleem bij jouw/de ontvangers provider, waardoor je sms toch niet aankomt, hoewel je wel een ontvangsbevestiging hebt gekregen.
Ik heb dit ook wel eens..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar dit ligt dan aan de telefoon (of de satelliet) en niet aan de provider.
Ik weet er verder ook niet veel vanaf, maar ik denk niet dat het aan jullie telefoons ligt.
Er komt wel vaker zoiets voor.. ;) Misschien het nummer verwijderen en opnieuw invoeren?
Wat zou kunnen is: Dat je bij de ontvanger op de gefilterde nummers staat. Dan zal de ontvanger het filter van je nummer moeten halen onder menu, contacten en gefilterde nummmers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb dit probleem ook gehad.Ben toen naar de winkel terug gegaan,en heb toen een nieuw simkaartje gekregen,dus ook een ander nummer.Probleem was toen opgelost.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja maar als we niet weten of het bij haar of bij mij het probleem zit, word het beetje lastig. beide hebben we wel smsjes gestuurd en gekregen met andere personen, maar op een of andere vage manier gaat het bij ons mis, terwijl wij hier nooit last van hebben gehad.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding