hoe krijg ik mijn Samsung S4 weer aan?

Ik heb mijn Samsung S4 net laten vallen en nu doet ie niks meer en alleen hoor ik geluiden van binnenkomende berichtjes en van het opstarten. Er zit wel een barst in het (achterste) scherm. Ergens op internet heb ik gelezen dat het misschien en verschuiving van een contactje kon zijn. Wie kan mij helpen? Moet ik misschien een nieuw scherm erop zetten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Laten maken niet meer te redden.
je telefoon heeft zodanig schade geleden dat die niet meer te redden is questie van een los draadje is het niet bij zo'n ''high end phone'' zelfs als je hem zelfstandig weet te maken zal die nooit meer de oude worden. een telefoon is niet zo simpel als een auto dat als iets kapot is je gwn iets vervangt of repareert.
gevoeilig spul, suc7 met je probleem