Als je aan de telefoon bent, word je whatsapp bericht dan afgeleverd of blijft er dan voor de verzender 1 streepje staan?

Hallo

ik wilde graag weten hoe dat nu precies zit

gisteren stuurde ik iemand een whatsapp bericht, er kwamen direct 2 grijze streepjes te staan, die blauwe streepjes kwamen pas een uur later.
die persoon zei dat hij aan de telefoon zat, maar dat geloof ik niet, omdat ik dus dacht dat je dan maar 1 streepje zou zien tot die persoon ophangt.

ik zou graag wat meer duidelijkheid willen daarover

mvg

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
6.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die persoon had gelijk hoor,jij zit fout.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Snap sowieso niet waarom iedereen 24 uur per dag bereikbaar moet zijn van anderen. Ik geef zo vaak iets later antwoord, terwijl ik een bericht wel al gelezen heb, omdat dat gewoon beter voor me uitkomt. 15 jaar geleden hoefde je hier nog lekker geen zorgen over te maken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nee het gaat mij er niet om of hij niet mag bellen of iets dergelijks. maar ik vroeg het mij af, ik heb ook geen ruzie met hem, soort van discussie die we hadden.
Ritsuka
9 jaar geleden
als het internet aan staat bij die persoon, krijg je gelijk 2 vinkjes, omdat het bericht al binnenkomt op de achtergrond.
als ik met mijn moeders telefoon bel en daarna ophang, zie ik ook ineens allerlei notificaties van wordfeud enzo
bij het lezen worden de vinkjes blauw.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
daar heb ik dus wat aan
het punt is, ik heb vaker meegemaakt, en zelf ook getest. ik heb thuis wifi, en heb toen met mijn telefoon gebeld, en met mijn moeders telefoon een whatsapp gestuurd naar mijn foon. toen zag ik maar 1 streepje staan, terwijl ik wifi heb, en toen ik ophing kwam het 2e streepje er bij. maar wist dus niet of dat echt door het bellen was, of omdat wifi uitgaat als je telefoneert.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Blauwe vinkjes kun je in de nieuwe versie van whatsapp alweer uitzetten. Hebben ze terug gedraaid.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Precies om dit soort flauwe kul discussies te voorkomen.
Ritsuka
9 jaar geleden
ach ja, ik let er niet eens op.
Het kan ook per telefoon verschillen hoe het zit met wifi en data binnenhalen tijdens het bellen, dat weet ik verder niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik zeg het nog eens duidelijk....
het gaat er mij niet om om diegene te controleren, wat die doet enzo moet die zelf weten. Maar ik maakte tegen hem een grapje van goh, stuurde je een uur geleden een berichtje, en niet antwoorden haha, zo zei ik dat, niks bijzonders. en toen viel t me op snappie

Antwoorden (3)

Ja, programma's als whatsapp draaien constant op de achtergrond, dus kunnen goed al ontvangen worden tijdens het bellen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als jouw app-ontvanger enkel op een GPRS verbinding zit zal op het moment van een telefoonverbinding de dataverbinding worden gesloten. Op dat moment zou je als verzender van een appje maar 1 vinkje te zien krijgen.
Bij elke andere verbinding (UMTS, HSDPA, 4G, WIFI) blijft de dataverbinding tijdens een telefoongesprek intact. Op dat moment zal je als verzender van een appje altijd twee vinkjes krijgen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.girlscene.nl/p/14843/wat_betekenen_de_blauwe_vinkjes_op_whatsapp_
http://www.girlscene.nl/p/14923/de_blauwe_vinkjes_op_whatsapp_kunnen_uit

Mijn eigen ervaring is: de blauwe vinkjes werken niet altijd maar meestal wel, soms heeft de ander al gereageerd en is het nog steeds grijs. Met deze vinkjes krijg je dit soort gedoe.