hoe zet je bv happy birthday op je mobile?

Ik wil graag oa een seintje op mijn mobile laten horen als er bv iemand jarig is of als ik een.berichtje krijg zoals je een stem hoort fat je een nerichtje en.ern happy birthday liedje als er iemand jarig is maar hoe doe ik.dat ik.heb een.samsung galaxy encore

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Je kunt een agenda-app installeren. Dan vermeld je de verjaardagen en geeft aan dat je een herinnering wilt ontvangen.