Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kun je op een samsung galaxy fame lite smileys hebben op je samsung toetsenbord zonder een app te downloaden?

Ik heb een samsung galaxy fame lite de android versie is 4.1.2 en ik zou graag emoticons hebben op mijn samsung toetsenbord, dzonder dat ik apps moet downloaden. Hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
841

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

als je op je toetsenbord kijkt zie je ergens links onderin het knopje 123 of ABC. druk daar op. je hebt nu de cijfers, tekens e.d. links onderin ergens zie je nu i.p.v. shift of "pijltje omhoog" het knopje 1/3 staat. klik hierop. (ik weet niet zeker of je er 1 of 2 x op moet klikken) je ziet nu symbolen en smily's zoals :-) en :-D . apps zoals facebook zetten ze volgens mij om in emoticons (weet ik niet zeker)

maar de "echte"emoticons kunnen volgens mij alleen maar via een emoji app

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijker is ! veel succes in elk geval

xxBoerinneke
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo, lief dat je gereageerd hebt! Maar zou ik ook xo van die gele samsung emojis kunnen hebben op mijn toetsenbord, voor op snapchat bijvoorbeeld?
Grtjs, yentl
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ben bang dat dat alleen kan met een app... xxBoerinneke

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding