Hoe komt dat mijn iphone 5s nietmeer helemaal oplaadt?

Sinds kort heb ik de ios 8.0.2 gedownload, dit ging enkele dagen goed, tot nu al een paar dagen loopt de baterij al een lopend vuurtje leeg, nu vandaag (normaal laad ik mijn gsm 's nachts op) zag ik dat het procent van de batterij op 75procent stond, maar hij stak al de hele nacht ik dus heb hem met een andere lader aangeloten en heb gemerkt dat hij tot 81procent oplaadt en daarna stilletjes terug de batterij lager gaat ookal steekt hij nog in.. hoe komt dit? wat kan ik eraan doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Het ligt waarschijnlijk niet aan iOS 8.0.2 maar aan je batterij .
Je batterij is wellicht versleten dus je kunt een nieuwe kopen,
Pas op dat je zeker een batterij van Apple kopt anders kan die ontploffen .
Als het je batterij niet is is het je lader van je gsm.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou denken dat het aan de ios versie ligt.
Ik heb zelf al veel dingen op internet gelezen van mensen die ook zo'n problemen hebben na upgraden van ios 7 naar ios 8.
Het zou ook kunnen dat er iets aan de hardware van je toestel kapot is.
Dan kun je het beste terug naar de winkel doen of laten herstellen...