Hoe kan ik een per ongeluk verwijderd telefoonnummer terughalen?

Ik heb per ongeluk een nummer van een belangrijk persoon verwijderd.
Ik heb een Samsung s3, android.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
38.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik heb alleen gewhatsappt met de persoon
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dan kan je hetn ummer niet meer terug vinden. Eenmaal verwijdert is verwijdert. Probeer aan je vrienden te vragen of zij het nummer hebben, of kijk in je Gmail contacten of het daar nog in zit.

Het beste antwoord

Heb je nog een whatsapp gesprek open staan met die persoon?
Want dan staat het nummer er nu vermeld in plaats van de naam.

En als je eenkeer met diegene gebeld hebt en je weet nog wanneer dan staat hij natuurlijk nog in je oproepenlijst.

Laatste poging is misschien nog ergens diep in je telefoonrekening als je diegene ooit ge'smst of gebeld hebt.

En als laatste, zoek hem/haar op op Facebook en vraag of je zijn/haar nummer weer mag hebben omdat je hem kwijt bent.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
goed idee!

Andere antwoorden (1)

Iemand moet het slechte nieuws brengen: je bestanden zijn niet helemaal weg, deze zweven nog in je geheugen, met specialen software kan je ze terughalen, vergelijkbaar met hack softwear, alleen hackers of specialisten kunnen dit, helaas