Welk mobieltje heeft de meeste opties?

Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuw mobieltje, ik zit te twijfelen tussen een iphone 4 of een blqckberry bold 9780, het abbonement van de bb is goedkoper, alleen ik weet het niet. Heeft iemand ideeën voor goedkope iphone/bb abbo's of tips welke ik moet kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Een blackberry is erg simpel en handig, maar het toetsenbord vind ik persoonlijk niet erg vriendelijk, erg priegelig. Ik zal voor een iPhone gaan als je het geld hebt, er zit een prijskaartje aan, maar dan krijg je ook wat! Genoeg apps en voor de gamers ook echt een goede telefoon, grafisch erg sterk nu.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke dankjewel, ik ga nu een iPhone 4 kopen, weet je misschien nog een adresje?

Andere antwoorden (4)

als je van gameshoudt is de Sony Ericsson Xperia Play de beste optie...
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou je absoluut de iphone 4 adviseren, omdat dit de enigste telefoon is die het bij mij al een jaar overleeft daar voor heel veel telefoons gehad, allemaal na 2 maand stuk, of stuk gegooid omdat ze niet naar mijn zin werkten.

Deze telefoon werkt alles zo soepel, dat ik zeker weet dat mijn volgende telefoon weer een iphone wordt.

Het is niet voor niks dat deze telefoon door vele mensen geprezen wordt. en dat apple zo succes vol is geworden hierdoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan je zeker de iphone 4 aanraden maar wat ook een mooie is, is een htc. Mijn hele/halve omgeving heeft die en die heeft veeeel mogelijkheden. Ook een fijn besturingssysteem met android :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou een iphone 4 nemen want daar heb je ook heel erg veel apps en veel mogelijk heden