Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je een abonnement afsluit heb je dan direct my t-mobile?

Ik heb sinds kort een abonnement bij T-mobile. Nu wil ik graag weten hoeveel ik nog heb qua "beltegoed" enzovoorts. Moet ik nu een nieuw 'my t-mobile account aanmaken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
747

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ja dit account kun je aanmaken op de site van t-mobile.
het is niet veel werk en daarna heb je altijd een overzicht van je belstatus en tegoeden etc.!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens mij heb je niet direct een T-Mobile account.

Als je een nieuw account aanmaakt, kies je een gebruikersnaam en vuil je je telefoonnummer in.
Hiermee krijg je toegang tot je eigen gegevens en kun je o.a. je smsbundel, belminuten, extra kosten buiten je bundel en facturen inzien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je hiervoor ook al T-Mobile had, maar nu enkel alleen een ander abonnement, hoef je geen nieuw account aan te maken. Je kunt dan je nummer wijzigen, en gewoon doorsparen met de punten die je al had verdient en zo.

Als je hiervoor nooit T-Mobile gehad hebt ga je gewoon naar de site en maak je een My T-Mobile account aan. Je vult je gegevens in, krijgt een smsje waarmee je moet bevestigen dat jij echt diegene bent, en je hebt toegang tot My T-Mobile.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding