Is er een geschillencommissie mobiele telefonie?

Ik vraag me af als je provider niet naar wens functioneert, door niet op tijd fatsoenlijk te reageren op je problemen, er een geschillencommissie is.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat zou nou eens wenselijk zijn !!! Maar dan niet volstoppen met mensen die bij producers werken !
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Providers

Het beste antwoord

Er is wel een geschillencommissie die geschillen rond mobiele telefonie (en meer) behandelt. Deze heet Geschillencommissie Telecommunicatie. Voor een aantal providers moet je echter terecht bij de Geschillencommissie Elektronische Communicatiediensten.

"Geschillencommissie Telecommunicatie

Deze commissie behandelt klachten van consumenten over een vaste of een mobiele telefoonaansluiting.

Welke klachten behandelt de commissie Telecommunicatie?
De belangrijkste onderwerpen die de commissie kan behandelen zijn:
•De kwaliteit van de telefoonverbinding
•De werking van het telefoonnetwerk, waardoor uw aansluiting niet goed werkt
•Internet op uw mobiele telefoon
•Bellen via het internet
•De hoogte van uw telefoonrekening

Welke klacht behandelt de commissie Telecommunicatie niet?
Let op, gaat uw klacht over een van de genoemde onderwerpen en is de ondernemer UPC, Ziggo B.V. of Online B.V.? Dan kunt u uw klacht indienen bij de Geschillencommissie Elektronische Communicatiediensten. Ook klachten over randapparatuur kunt u bij de Geschillencommissie Elektronische Communicatiediensten indienen.

Meer informatie
•Lees hier de brochure ‘Hoe werkt de Geschillencommissie Telecommunicatie?’. Hierin vindt u ook informatie over de kosten van het behandelen van uw klacht.
•Lees hier het reglement van de Geschillencommissie Telecommunicatie.
•Hoe werkt de procedure van De Geschillencommissie? Lees hier meer.

Uw klacht indienen
Wanneer u uw klacht digitaal bij ons indient, dan kunnen wij deze snel behandelen. Klik hiervoor op de onderstaande oranje knop. Kunt u uw klacht niet digitaal indienen, dan kan dat ook schriftelijk. Download hier het formulier en stuur dit per post naar ons toe."
Computoon
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je !