het beeld van mijn mobiel reageert niet hoe kan hij het weer doen?

Mijn samsung galaxy trend is gevallen het het scherm staat gewoon aan maar hij reageert niet hoe kan ik er voor zorgen dat hij weer reageerd?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Probeer hem uit te zetten, gewoon de powerbutton indrukken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat zou niet werken, In dit geval reageerd de telefoon niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Houd de knop in of batterij eruit!
Houd je powerknop, De knop waarmee je je telefoon me Lockt 5 seconden ingedrukt.
Als dat niet werkt , Achterkantje eraf en batterij er uit. al is er een paar % kans dat je schade toericht.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
de toutch screen is kapot. ga naar een telefoonwinkel waar ze er nieuwe toutch op kunnen leggen.

groeten filou1
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
waar komt hij vandaan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je de accu er ook uitgehaald ? als ie niet opstart ben ik bang dat je hem moet laten reparen