Samsung S3 prive data verwijderen en naar fabrieksinstellingen?

Toegevoegd na 9 minuten:
Heb mijn samsung S3 zojuist verkocht, maar had even snel alles gewist, via:

Volumeknop up, homeknop, en aan knop ingedrukt, zodat je in een menu komt en heb dan geselecteerd:
Wipe data/factory reset.

Is dan echt alles gewist, emails, fotos apps, enz.
Was even vergeten dit te controleren, de foto's waren in ieder geval wel weg, dat had ik wel even gecontroleerd snel.

Graag jullie reactie's.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Er zijn nog gebruikzporen te vinden die je niet weg krijgt met Factory reset. Het lijkt wel of er alles van af is maar als je handig bent met technologie kan je sommige dingen nog ophalen. Alleen een bedrijf met de benodigde apparatuur kan alle gebruikersgegevens eraf halen.