Hallo, ik heb mijn telefoon in mijn achter broekzak glas is kapot gegaan. Kan ik ergens verhalen om vergoeding te krijgen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K
Amadea
9 jaar geleden
Op wie wil jij dat dan verhalen? Het is neem ik aan je eigen schuld dat je dat ding in je achterbroekzak had zitten...
Utrecht
9 jaar geleden
Het zou wel makkelijk zijn om op deze manier kapotte spullen door anderen (verzekering) te laten betalen. Dan ga ik ook eens op mijn 1,5 jaar oude mobiel zitten. Eens kijken of ik een nieuwe "krijg". Helaas, zo werkt het niet.
Bordensteker
9 jaar geleden
Hij wil ergens verhalen. Nou, hij heeft nu zijn verhaal gedaan!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ben je verzekerd ? Nee :( dan declareert broek zak bij vest zak . Nee dus . Ben je voor schade verzekerd ja dus en raadpleeg je mobiel verzekering . Succes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deze vraag heb je ook al eerder gesteld, toen was ie op het werk kapot gegaan, dat kan natuurlijk in je broekzak gebeurd zijn, maar als je zelf schuldig bent aan het kapot gaan moet je bij je eigen verzekering zijn!

Antwoorden (1)

Als je geluk hebt kun je dit vergoed krijgen via de inboedel verzekering.
Of via de telefoon verzekering als je die hebt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Toegevoegd een topic van Kassa, waarin sommige gebruikers aangeven dat zelf veroorzaakte schade werd vergoed via inboedel verzekering.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2 jaar geleden heb ik mijn telefoon laten vallen, geen beeld meer. Naar de winkel gebracht waar ik 'm had gekocht en daarna bedacht ik of de verzekering dit ook zou vergoeden, gebeld en ja hoor. ik kon de rekening doorsturen. niet nodig overigens want samsung heeft de telefoon gratis gemaakt. Hetzelfde ook met mijn fotocamera gehad. bij het opdraaien van een lens brak er een stukje van de vatting en viel in de sluiter. Maanden later bedacht ik me dat ik hier misschien wel voor verzekerd was en wederom was het antwoord ' ja' De camera heb ik nuet laten maken en had ik ondertussen ook al niet meer maar wel de offerte van de reparatiekosten, dit heb ik vervolgens vergoed gekregen.(verzekerd bij Aegon)