Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Problemen met T-Mobile, hoe los ik dit op?

Ik heb al een tijdje een abonnement bij T-Mobile (IPhone) en sinds november ook een T-mobile Family erop aangesloten (kost €10 extra in de maand) waarmee ik dus naar bepaalde mensen 1000 gratis sms en 1000 gratis belminuten heb. Alleen kreeg ik steeds hele hoge rekeningen waardoor ik dus de specificaties van mijn facturen ging nakijken. Daaruit bleek dus dat de minuten wel uit de Family worden gehaald maar de smsjes uit mijn gewone bundel. Hierdoor ga ik dus elke keer fors over mijn sms bundel heen waardoor ik rekeningen krijg van bijna € 200 meer in de maand!

Ik heb al 3x met Tmobile aan de telefoon gezeten en 1x een hele boze mail gestuurd. Nu NOG steeds is er niks opgelost en nog steeds heb ik geen geld van ze terug gekregen. We zijn intussen alweer 4 maanden verder.

Wat kan ik hieraan doen? Het ergste is nog dat het bij T-Mobile een bekend probleem is bij de (IPhone abonnement) zeggen ze. Dan kunnen ze het toch niet maken om dit aan mensen te verkopen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
802

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Inderdaad, schriftelijk aankaarten bij t-mobile.
Wanneer je probleem dan niet naar behoren of bevredigend wordt opgelost kun je altijd gebruik maken van de geschillencommisie.

De geschillencomissie bemiddeld in eerste instantie alleen en t-mobile heeft een speciale afdeling voor die commisie. T-mobile doet hier overigens wel zijn best voor omdat geschikte zaken niet langer te boek staan als klacht.
Er is wel een waarborgsom van 50euro maar als jij gelijk hebt krijg je deze terug en het teveel betaalde aan rekeningen ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het beste kunt u het probleem schriftelijk aankaarten. Op een brief wordt veel beter gereageerd dan op een telefoontje of een email. Stel in de brief ook een termijn, waarbinnen u een oplossing aangedragen wilt zien door T-mobile. Mocht dit geen oplossing brengen, dan is de volgende zet misschien om de boel aan te kaarten bij de media. Een programma als Kassa bijv.

Heb zelf ook een keer een probleem gehad met T-mobile. Pas nadat ik een strakke brief had geschreven was het in no-time opgelost. Vele telefoontje daar voor hadden alleen maar frustratie aan mijn kant opgeleverd.
(Lees meer...)
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding