Is de Iphone 4 nog goed?

Ik kan misschien een iphone 4 overnemen, alleen vraag ik me af of deze nog goed is. En welke telefoon zouden jullie anders aanraden?

Weet jij het antwoord?

/2500

De iPhone 4 zou ik je niet aanraden, kijk uit voor een 4S als je budget het toelaat. Met iOS7 voelt de iPhone 4 erg stroperig aan en gaat op den duur irriteren...

Niet doen! Volgende maand komt de nieuwe firmware IOS8 uit en dat kun je alleen update op een iPhone 4S of hoger. De 4 kun je dus nooit meer bijwerken voor wat de firmware betreft. Dat lijkt misschien niet erg, maar nieuwe apps werken op termijn mogelijk niet (goed) met een te oude firmware versie

er zijn 2 dingen. ik heb zelf een iphone 4s op ios 8 draaien MAAR Je kan hem overnemen en dan gewoon op ios 7 laten draaien die prima blijft werken je kan hem ook overnemen en jailbreaken mocht je de features willen van ios 8 ik heb ios 8 zelf en er verandert vrijwel niks. alleen paar dingen met het toetsenbord zonde dus om te weigeren

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100