Heeft de Samsung Galaxy Ace 3 een Super Amoled scherm?

Ik wil een nieuwe telefoon kopen, maar wil graag weten of de ace 3 een super amoled screen heeft

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Nee, de Ace 3 heeft een TFT scherm (480x800 pixels). Je zou kunnen kiezen voor een SIII mini. Deze zit de zelfde prijsklasse en heeft wel een Super AMOLED scherm en de zelfde schermresolutie. Als het je vooral om het scherm gaat is die SIII mini een optie. Gaat hem om 4G? Dan valt de SIII mini af helaas